MRÓZ LOYALTY

Powstanie marki Mróz rok 1989 rozpoczęcie działalności przedsiębiorczej w branży mięsnej przez Wojciecha Mroza w Książu Wielkopolskim.

Lipiec 1992 przeniesienie produkcji do nowego zakładu w Borku Wielkopolskim To jedne z najważniejszych dat dla funkcjonowania marki Mróz na polskim rynku

Od 1989r. do dziś spółka ta rozwinęła się w niesamowity sposób dziś jest w posiadaniu własnych gospodarstw rolnych oraz rozpoczęła własną hodowle świń rasy Panerlan o wysokiej mięsności 58% jako kontynuację prac mających na celu zapewnienie zaplecza surowcowego dla ZPM Mróz Sp. Z.o.o.

Pomysłodawcami, wykonawcami i właścicielami pierwszego sklepu na Moore street byli dwaj przyjaciele z Polski Andrzej i Tomek, którzy jak później się okazało, mieli wspaniały pomysł na własny biznes, który przy okazji dostarczył wiele radości swoim rodakom na emigracji. Rok później pojawiły się dwa kolejne sklepy na Tallaght oraz Blancherdstown. Sieć sklepów dynamicznie się rozrastała na zasadzie franchisingu wraz z coraz większą liczba Polaków chętnie odwiedzających sklepy, w których mogli znaleźć nie tylko Polskie mięso i wędliny ale i również bardzo szeroki zakres artykułów: spożywczych, chemiczno-kosmetycznych, świeżych warzyw i owoców wprost z polskich ogrodów.

Sklepy sieci Mróz to gwarancja najwyższej jakości produktów oraz miłej obsługi. Jesteśmy na rynku od 2004 roku. Jako nieliczni jesteśmy w pełni polską firmą, zatrudniamy rodaków. Nasi klienci są zadowoleni z naszych produktów oraz poziomu obsługi. Sieć sklepów Mróz to gwarancja świeżych i polskich produktów dostępnych w całym Dublinie.

Główny cel

Gromadzenie punktów za zakupy w sieci sklepów MRÓZ w Irlandii.

Opis przypadku

Użytkownicy aplikacji MRÓZ LOYALTY mogą otrzymywać nagrody lub zamieniać zebrane punkty na walutę EURO, którą następnie mogą płacić w sieci sklepów Mróz.