Karta rabatowa zwana również kartą stałego klienta jest jednym z najczęściej stosowanych narzędzi wsparcia sprzedaży gdyż nie wymaga dużego zaangażowania klienta a jednocześnie daje mu realne korzyści. W zależności od przyjętej strategii marketingowej, klient jest upoważniony do zniżek na zakup wszystkich lub określonych grup produktów, które aktualnie chcemy wypromować lub znajdują się na wyprzedaży.

Nasza karta rabatowa LoyalNET to w rzeczywistości jej numer zaszyty w QR kodzie, który klient praktycznie zawsze ma przy sobie, tak jak smartphone’a. Dzięki niemu klient jest jednoznacznie identyfikowany przez system sprzedażowy firmy i może mu zostać nadany każdy ze zdefiniowanych rabatów.

Rodzaje rabatów

W aplikacji LoyalNET mogą Państwo zdefiniować następujące rabaty:

  • jednorazowy, którego zadaniem jest zachęcenie klienta do zainstalowania aplikacji i rejestracji,
  • stały, zazwyczaj niewielki, rabat na cały asortyment,
  • okazjonalny, nadawany po przekroczeniu określonej liczby punktów lub ilości/ kwoty transakcji,
  • procentowy lub kwotowy, przy kolejnych zakupach,

Wszystkie ww. rodzaje rabatów przypisywane są do karty klienta i stanowią zachętę do ponownego skorzystania z oferty. Aktywacja karty następuje po zeskanowani QR kodu – identyfikatora karty rabatowej, podczas płatności przy kasie.

Masz pytania? Zadzwoń (12) 311 02 32 lub napisz biuro@loyalnet.pl.