Powiadomienia PUSH są to krótkie notyfikacje, przesyłane przez zewnętrzny serwer na smartphone klienta lub grupy klientów, użytkowników aplikacji mobilnej. Natychmiast po odebraniu przez system Android/iOS takiego powiadomienia pojawia się ono w formie krótkiego komunikatu na ekranie smartphone’a naszego klienta. Kliknięcie w to powiadomienie spowoduje uruchomienie aplikacji LoyalNET i otwarcie pełnej treści wiadomości.

Odpowiednio zaplanowany system powiadomień PUSH (częstotliwość, treść) może być skutecznym narzędziem marketingowym. To dlatego takie powiadomienia są tak często stosowane przez twórców aplikacji.

Lista wiadomości wysłanych do klienta
Powiadomienia PUSH na telefonie klienta
Wiadomość PUSH wysłana do klienta firmy

Zarządzanie powiadomieniami

Dodawanie i wysyłanie powiadomień PUSH odbywa się z aplikacji FIS Cloud tj. internetowej nakładki na system FIS. Już na etapie tworzenia wiadomości określamy:

  • temat i treść powiadomienia PUSH,
  • link do przekierowania klienta,
  • sklep a tym samym grupy klientów,
  • filtry (miasta, wieku, języka).

System umożliwia również dodanie powiadomienia cyklicznego np. z okazji urodzin użytkownika aplikacji połączonego w tym przypadku z prezentem dla solenizanta w formie dodatkowych punktów. Innym przykładem takiego predefiniowanego powiadomienia może być cotygodniowe zaproszenie np. na poniedziałkowe zakupy z rabatem 5%.

Masz pytania? Zadzwoń (12) 311 02 32 lub napisz biuro@loyalnet.pl.